بازدید مدیر عامل هایپرتایر از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان




بازدید مدیر عامل هایپرتایر از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان

همزمان با ششمین سالگرد تاسیس مجموعه هایپرتایر این افتخار نصیب ما شد تا از نزیک شاهد پیشرفت، جهش و توسعه تولید و توانمندی بزرگترین کارخانه تولید لاستیک در کشور ( لاستیک بارز کرمان ) باشیم.

کارخانه ای که در راستای اهداف و وظایف ملی تمام توان تولید خود را درخدمت تامین نیاز بازارهای داخلی قرارداده و توانسته به بزرگترین سهم تولید تایر در بازار و جایگاهی رفیع در صنعت تولید تایر دست یابد و مورد تحسین عموم قرار بگیرد.

به گزارش هایپرتایر؛ صبح یکشنبه 12 ام  تیرماه 1401، مدیر عامل مجموعه هایپرتایر همراه با تعدادی از مدیران و کارشناسان فنی خود برای بازدید از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان اقدام و از خطوط مختلف تولید و کنترل کیفیت لاستیک، تجهیزات و توانایی‌های بارز بعنوان تنها تولیدکننده لاستیک رادیال تمام سیمی باری و کامیونی در کشور و از مراحل گوناگون ساخت لاستیک رادیال ، باری و سواری و خودروهای شاسی بلند بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند صعودی کیفیت محصولات و نحوه طراحی و تولید محصولات قرار گرفتند.

گروه صنعتی بارز و لاستیک بارز کرمان با هدف ارتقای سطح کنترل کیفی با اتکا به امکانات ویژه تست تایر در میدان تست و آزمایشگاه های تحقیقاتی کلیه محصولات تولیدی را در شرایط آزمایشگاهی و میدانی مورد آزمون قرار می دهد. نکته حائز اهمیت در بارز این است که این شرکت علاوه بر دانش فنی بروزرسانی شده در کلیه مراحل تولید و تست از ابزار و ماشین آلات معتبر بویژه ماشین آلات آلمانی استفاده می نماید.

میدان تست تایر بارز در کرمان با توجه به استاندارد بالای فیزیکی و نیروی انسانی آموزش دیده در سطح بین المللی ، علاوه بر تست محصولات تولیدی این شرکت جهت انواع آزمون خودرو های جدید و وارداتی و تولیدی در حوزه خودرو و لوازم یدکی نیز موردبهره برداری تولید کنندگان خودرو و لوازم یدکی قرار می گیرد.

از جمله امکانات این پیست

·        میدان آزمون ترمزگیری،

·        میدان آزمون سرعت و فرمانگیری،

·        میدان آزمون صدای تولیدی تایر

·        پیست با انواع درجه بندی آسفالت در حالت های خشک و خیس

از دیگر امکانات میدان تست ، جایگاه ویژه برای مشتریان و مراجعین خارج از سازمان جهت اقامت و اجرای آزمایشات بر روی خودروها و سایر محصولات است.

امکانات مدرن آزمون در شرکت بارز و کارخانه کرمان ،محصولات این شرکت را مبدل به محصولاتی آزموده با درجه کیفی بالا و بسیار قابل اطمینان می نماید.

هـایپرتـایر بنیانگذار کسب و کار اینترنتی فروش لاستیک و خدمات نصب و بالانس سیار تایر ، مفتخر است که از ابتدای این مسیر و همچنین برای توسعه خدمات و کسب و کار آنلاین در حوزه لاستیک با بزرگترین تولید کننده در این صنعت یعنی گروه صنعتی بارز همکاری بسیار نزدیک دارد.

دانش فنی موجود در شرکت بارز و کیفیت محصولات آن در کنار مدیریت علمی و آگاهانه مدیران توانمند این شرکت و همراهی آنان با کسب و کارهای نوین نتیجه ای غیر از رهبری بلامنازع این شرکت در بازار تولید تایر در کشور نخواهد داشت و زمینه ساز تبدیل این مجموعه و برند بارز به صدرنشین محصولات لاستیک و تایر در فضای وب خواهد بود.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

محمد اکبری

در تاریخ 1402/05/02

فقط یه جمله عالی عالی عالی دمتون گرم

پاسخ هایپرتایر:

با سلام، سپاس و تشکر بابت لطف شما

حمید رضا عابدی

در تاریخ 1403/01/16

عالی دمتون گرم ممنونم از گروه پشتیبانی و گروه نصاب خوش برخورد و کار بلد

مقایسه 0